metalshop   /   Vaak gestelde vragen

Vaak gestelde vragen

Porto- en verzendkosten

De prijs waartegen je het product bestelt, is de uiteindelijke prijs, wij voegen er geen BTW of iets anders aan toe. De verzendkosten worden altijd toegevoegd voordat de bestelling wordt verzonden.

Geeft de tijd weer die het ons kost om een bestelling te verwerken, in te pakken en te verzenden. Daarna is het aan de vervoerder hoe lang het duurt voordat het pakket bij jou aankomt.

De levertijd wordt berekend vanaf de datum van overhandiging van de zending aan de vervoerder. Door opslag van producten in externe magazijnen kan de levertijd met maximaal 3 dagen worden verlengd. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen in de verzending door de vervoerder.

Producten en beschikbaarheid

Beschikbare producten worden vermeld boven de knop Toevoegen aan winkelwagen. 

Mocht de door jou gewenste maat niet op voorraad zijn, stel dan een alert in via de knop "Mis je jouw maat?". en wij laten je direct per e-mail weten wanneer er weer voorraad is. 

Wij raden je aan een soortgelijk artikel thuis op te meten en vervolgens de afmetingen te vergelijken met de maattabel van het specifieke product. Maattabellen worden voor specifieke producten gegeven in de beschrijving. 

Voorbeelden van hoe en wat we meten voor verschillende soorten kleding vind je hier.

Het aantal dagen vertegenwoordigt de tijd die het ons kost om een bestelling te verwerken, in te pakken en te verzenden. Daarna is het aan de vervoerder hoe lang het duurt voordat het pakket je bereikt.

Het magazijn en de showroom met winkel bevinden zich in Bystřice in Tsjechië, onze nieuw geopende winkels zijn te vinden in Praag aan de Štěpánská-straat, in Brno aan de Orlí-straat en in Ostrava aan de Puchmajerova-straat.

Als je je iets afvraagt over de beschikbaarheid van een artikel, de status van een bepaald pakket, wat er in de winkels gebeurt of iets anders waarmee je worstelt tijdens het plaatsen van de perfecte bestelling, staan wij 100% voor jou klaar! We zijn online bereikbaar via de chat van 7.00 uur tot 20.00 uur! Rechtsonder in je scherm vind je de livechat. De bovenstaande tijd is ook geldig voor e-mail [email protected]. Altijd tot je dienst!

Kortingsbonnen en cadeaubonnen

Heb je korting gekregen op je aankoop en wil je deze verzilveren? Je kunt de korting toepassen in de winkelwagen door de link "Ik heb een kortingsbon" te volgen.

Cadeaubonnen vind je hier.

Problemen bij het winkelen

Heb je een bestelling van minimaal 10 EUR? Zo ja, en het werkt nog steeds niet, dan ondersteunt je browser waarschijnlijk geen Javascript, probeer dan een andere browser of computer. Als de problemen aanhouden, kopieer dan de inhoud van je winkelwagen naar je e-mail en plaats op die manier je bestelling.

Het is heel eenvoudig: klik op je accountpictogram. Er verschijnt een menu en je kunt je gegevens bewerken in het gedeelte 'Mijn profiel'.

Retouren en Klachten

Wij garanderen een terugbetaling of vervanging binnen 14 dagen als het artikel ongebruikt is. 

Meer informatie over retourneren.

Vul het klachtenformulier in (selecteer Klachten) met een gedetailleerde beschrijving van het probleem en voeg foto's toe. Zodra wij je klacht hebben ontvangen, nemen wij contact met je op voor verdere actie.

Voordelen voor geregistreerde klanten

Natuurlijk! Registreren op onze website levert je een aantal voordelen op. Je krijgt toegang tot een tegoedsysteem waarmee je geld kunt besparen op je aankopen. Ook word je regelmatig op de hoogte gehouden van nieuws en kortingsacties. Daarnaast kun je je bestellingen, retouren en klachten gemakkelijker volgen. 

Een van de voordelen is: 

De mogelijkheid om je eigen foto's te uploaden = 2 EUR korting op je aankoop!

Foto's van gebruikers

Op dit adres kun je je foto uploaden. Hier vind je ook meer informatie over de regels waaraan elke afbeelding moet voldoen. Nadat je je foto hebt ingediend, beoordeelt ons team de kwaliteit ervan. Als de foto het goedkeuringsproces doorstaat, ontvang je een kortingscode van 2 EUR in je e-mail. Onthoud dat 1 bestelling (of het nu 1 of 10 artikelen betreft) altijd gelijk staat aan een korting van 2 EUR! Je kunt je korting vervolgens toepassen op elke aankoop van meer dan 20 EUR.

We keuren niet elke foto goed - hoe zou dat eruit zien! De beste inspiratie zijn al goedgekeurde foto's. 

Basisregels: 

  • de foto moet van het product zijn 
  • de klant moet op de foto staan 
  • de foto moet origineel zijn, goed genomen en iets uitdrukken

Daarom! :) We willen niet te veel identieke foto's, idealiter moet elke foto origineel zijn. Redenen voor acceptatie of niet-acceptatie worden altijd in een e-mail uitgelegd. Als je ons een e-mail stuurt met de vraag waarom een foto niet is geaccepteerd, heeft dat geen zin; de foto kan niet worden herleid en bovendien zijn meerdere mensen tegelijkertijd bezig met de goedkeuring.

Als je afbeelding het goedkeuringsproces doorstaat, ontvang je op het door jouw opgegeven e-mailadres een kortingscode, die automatisch wordt toegepast op je winkelwagen als je op de link klikt. Je kunt je korting vervolgens toepassen op elke aankoop van meer dan 20 EUR.

Wees als eerste op de hoogte van onze speciale aanbiedingen en het laatste nieuws. Krijg 4€ korting op je eerste aankoop.