metalshop / Vaak gestelde vragen
De portokosten worden altijd bij de totaalprijs opgeteld voordat u de bestelling verstuurt. Zie meer details over levering en verzendkosten.
Dat is de tijd die wij nodig hebben om uw bestelling te verwerken, in te pakken en te verzenden. Daarna hangt het af van de verzender hoeveel tijd het zal kosten om het pakket te leveren.
DOEN WE! Bekijk de lijst van andere landen onderaan de pagina.
Goederen kunnen gezocht worden op categorieën en subcategorieën die de goederen meer in detail sorteren. U kunt bij het zoeken kiezen uit groepen, stijlen, merken en trefwoorden.
Alle goederen die op onze website getoond worden, zijn ook fysiek in de winkel aanwezig - daarom kunnen ze in sommige gevallen al binnen 3 dagen geleverd worden. Als u de maat die u nodig heeft niet gevonden heeft, volg dan gewoon de website want het is goed mogelijk dat de maat later weer beschikbaar is. We veranderen vaak de huidige voorraad. U kunt ons zeker een email sturen en vragen naar de datum van beschikbaarheid. We verkopen geen goederen die we niet fysiek hebben!
Bekijk deze pagina - Maattabellen en afmetingen
We herhalen nogmaals dat het aantal dagen dat wordt weergegeven bij het product slechts de tijd is die we nodig hebben om uw bestelling te verwerken, in te pakken en te verzenden, de rest hangt af van de verzender. U ontvangt een e-mail die u zal informeren over de verzending van de goederen op het moment dat we het pakket verzenden.
De voorraad en de showroom bevinden zich beiden in Bystřice in de Tsjechische Republiek. We hebben ook 2 fysieke winkels in twee grote Tsjechische steden - Brno en Praag, evenals een in de Slowaakse hoofdstad Bratislava. Controleer de OVER ONS sectie voor meer informatie.
U kunt uw kortingsbon toepassen in de winkelwagen onder de tag "Ik heb een kortingsbon".
Heeft u een totale waarde in uw winkelwagen van meer dan 18 €? Indien ja en het lukt niet dan ondersteunt uw browser waarschijnlijk geen Javascript, probeer een andere browser of een andere computer. Als het nog steeds niet werkt, kopieer dan de inhoud van uw winkelwagen naar een email en stuur ons uw bestelling via mail.
Dat is gemakkelijk - log in en klik op je nickname knop in de rechterbovenhoek.
Wij garanderen u de terugbetaling of de vervanging als u het product zo snel mogelijk ongebruikt terugstuurt. Zie meer retourzendingen.
Dat doet het zeker! Actieve gebruikers met de beste profielen krijgen de bonussen, kortingen en prijzen. Verder kan je foto's uploaden van producten die je gekocht hebt (en wij de foto's goedkeuren), je kan commentaar geven op de profielen van anderen of je eigen profiel gebruiken als persoonlijke webpagina (in forums, commentaren, blog).
U kunt uw foto uploaden op dit adres - u vindt er ook meer informatie over de regels waaraan elke foto moet voldoen. Na het indienen van uw foto, zal ons team de kwaliteit ervan beoordelen, en als deze goedgekeurd wordt, ontvangt u een 2 € kortingsbon in uw e-mail. Onthoud, 1 bestelling (ongeacht het aantal items) staat altijd gelijk aan een korting van 2 €! Deze korting kan worden toegepast op elke aankoop van meer dan 20 €.
Wij keuren niet elke foto goed - stelt u zich eens voor hoe het er dan zou uitzien? Goedgekeurde foto's zijn de beste inspiratie. De basisregels:
Dat is waarom :) We willen niet te veel gelijkaardige foto's maar een set van originele en unieke foto's. U zult altijd de redenen van goedkeuring/afkeuring via e-mail ontvangen. Het is zinloos om ons te vragen waarom uw foto niet is goedgekeurd - wij hebben geen toegang meer tot de foto en bovendien is het een beslissing van een groep mensen.
Eenvoudig! Als uw afbeelding het goedkeuringsproces doorstaat, wordt een kortingscode naar uw e-mailadres gestuurd. Door op de bijgevoegde link te klikken wordt de kortingscode automatisch toegepast op uw winkelwagen. U kunt uw korting vervolgens toepassen op elke aankoop van meer dan 20 €.