metalshop   /   Klachten en retourzendingen

Klachten en retourzendingen

KLACHT

  • Hoe verwerkt u een klacht:
    • Gooit u de beschadigde zending (inclusief het verpakkingsmateriaal) niet weg en stuur deze ook niet terug. Bewaar alles voor de duur van de klachtenprocedure.
    • Vult u het klachtenformulier in (selecteer Klacht Indienen).
    • Tijdens het invullen van het klachtenformulier wordt u gevraagd om foto's van beschadigde goederen bij te voegen. Het is niet nodig de goederen terug te sturen om een claim in te dienen.
    • Uw verzoek zal worden beoordeeld door onze afdeling Klachten. We zullen binnen 3 werkdagen per e-mail contact met u opnemen om verdere stappen te bespreken. Wij verwerken alle klachten uiterlijk binnen 30 dagen.

RETOUR

  • Hoe verwerkt u een retour:
    • U kunt de overeenkomst binnen 14 dagen na levering van de goederen aan uw adres ontbinden door het formulier voor retourneren in te vullen (selecteer RETOURNEREN).
    • Wij sturen u de instructies om de goederen naar ons terug te sturen per e-mail
    • U wordt uiterlijk binnen 14 dagen na aflevering van de goederen op ons adres terugbetaald
    • In het geval dat u de betaling via PayPal heeft afgerond en u PayPal Cost Free Returns heeft geactiveerd, zal PayPal u de verzendkosten terugbetalen.

WISSEL

  • Hoe een ruiling te verwerken:
  • U kunt de goederen ruilen binnen 14 dagen na levering van de goederen op uw adres door het ruilformulier in te vullen (selecteer ruilen).
  • Wij sturen u per e-mail de instructies voor het terugsturen van de goederen
  • Zodra uw pakket ons adres bereikt, sturen wij u de omgeruilde goederen in een mum van tijd toe. Wij rekenen geen extra kosten voor de extra portokosten - ongeacht de totale prijs van de bestelling.
  • Het is mogelijk dat Metal-shop.eu een nieuwe bestelling voor u aanmaakt als onderdeel van ons interne proces.

Lees voordat u een RETOUR of EXCHANGE verwerkt:

  • Om het online retourformulier in te vullen heeft u 14 dagen de tijd, gerekend vanaf de datum van aflevering van de goederen op uw adres.
  • De goederen mogen geen tekenen van slijtage, gebruik of schade vertonen.
  • De goederen moeten zorgvuldig zijn verpakt, bij voorkeur in de doos waarin ze zijn verzonden om schade tijdens verzending te voorkomen.
  • Als u de goederen in de originele doos wilt terugsturen, schrijf het adres er dan niet direct op. We raden u aan de doos eerst in te pakken of in een andere doos te vervoeren.
  • Gelieve de goederen niet onder rembours terug te sturen, wij kunnen dergelijke zendingen niet accepteren.
  • Opgelet Metalshop.nl dekt niet de kosten voor het terugzenden van de goederen.

Verzendadres:

  • Het verzendadres wordt u per e-mail toegestuurd na het invullen van de betreffende online formulieren hierboven.

Online-geschillenbeslechting

  • Met ingang van 15 februari 2016 heeft de EU-commissie een platform voor buitengerechtelijke geschillenbeslechting gecreëerd. Dit biedt consumenten de mogelijkheid om conflicten in verband met online bestellingen op te lossen zonder dat daarvoor een gerechtelijke procedure met rechtbanken en rechters nodig is. Deze geschillenbeslechtingsprocedure is beschikbaar via de externe link op: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  • Metalshop s.r.o. is niet verplicht tot en kan helaas niet onze deelname aanbieden aan een dergelijke alternatieve geschillenbeslechting voor buitengerechtelijke (niet-gerechtelijke) entiteiten. Als u een klacht heeft, neem dan contact met ons op via

E-shop uitbater

METALSHOP.CZ, s.r.o.

Bystřice 174
739 95 Bystřice
IČO: 28574699
DIČ: CZ28574699
Tsjechische Republiek

Weet je niet hoe het verder moet?

Contacteer ons per e-mail op info@metalshop.nl

Abonneer je op onze wekelijkse nieuwsbrief vol met speciale kortingen en premium aanbiedingen!