metalshop   /   Klachten, retourneren en ruilen

Klachten, retourneren en ruilen

Het herroepingsrecht blijft onaangetast en wordt niet beperkt.

Beste Metalheads, let op het volgende! \m/

RETOURNEREN

De goederen kunnen zonder opgaaf van redenen binnen 14 dagen geretourneerd worden. Bij ons heb je de mogelijkheid om je artikelen te ruilen of te retourneren. De goederen moeten voorzien zijn van het originele label, ongewassen en ongebruikt.

Vul ons retourformulier (producten retourneren) online in. We sturen je de instructies voor het terugsturen van de artikel(en) per e-mail.

Je hoeft verder niets te doen, je stuurt de goederen gewoon op eigen kosten naar ons terug. Je kunt je pakket met elke pakketdienst retourneren ! De retourbon en de factuur hoeven NIET bij de retour te worden gevoegd! Maar wat super-belangrijk is, is dat het retouradres je ordernummer moet bevatten, anders wordt je zending geweigerd door JAPO. Dus “ METALSHOP RETOUR bestelnr. XXXXXX ” moet worden vermeld. De barcode is alleen voor intern gebruik.

Het retouradres is:

RETOURNERING bestelnr: (je bestelnummer)
Global e commerce experts - METALSHOP
Ezi Returns
Rijnlanderweg 766 Unit H
2132 NM Hoofddorp
NETHERLANDS

Gelieve de goederen niet op te sturen zonder het formulier in te vullen. In dat geval kunnen wij de zending niet aan uw bestelling koppelen en de aanvraag niet verwerken.

Metalshop.nl dekt de kosten voor het retourneren van de goederen niet. Je kunt je pakket op eigen kosten met elke pakketdienst retourneren.

Je wordt uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen op ons adres terugbetaald.


RUILEN

Artikelen kunnen binnen 14 dagen worden geruild. De producten moeten voorzien zijn van het originele label, en zowel ongewassen als ongebruikt zijn.

Bij aankoop op rekening bij KLARNA is het ruilen van goederen niet mogelijk.

Vul ons retourformulier (kies omruilen) online in. We sturen je de instructies voor het terugsturen van de artikel(en) per e-mail.

Vul dan ons ruilformulier (ruilartikel) online in. Je hoeft verder niets te doen, je stuurt de goederen gewoon op eigen kosten naar ons terug. Je kunt je pakket met elke pakketdienst retourneren en wachten op het ruilartikel. De retourbon en de factuur hoeven NIET bij de retour te worden gevoegd!

Het retouradres is:

Omruilen van producten van bestelnr: (je bestelnummer)
Global e commerce experts - METALSHOP
Ezi Returns
Rijnlanderweg 766 Unit H
2132 NM Hoofddorp
NETHERLANDS

Gelieve de goederen niet op te sturen zonder het formulier in te vullen. In dat geval kunnen wij de zending niet aan uw bestelling koppelen en de aanvraag niet verwerken.

Metalshop.nl dekt de kosten voor het retourneren van de goederen niet. Je kunt je pakket op eigen kosten met elke pakketdienst retourneren.

We brengen geen extra kosten in rekening voor de extra verzendkosten voor het versturen van geruilde artikelen - ongeacht de totale prijs van de bestelling.

Houd er rekening mee dat Metalshop.nl een nieuwe bestelling voor je kan maken als onderdeel van ons interne proces.

Zodra we de retourzending hebben ontvangen, ontvang je een e-mail en kort daarna sturen we je je nieuwe trackingnummer per sms of e-mail. De barcode is alleen voor intern gebruik.

Het ruilproces duurt meestal 2-3 weken. We raden klanten vaak aan om de goederen als een klassieke retourzending naar ons terug te sturen en gewoon de juiste maat opnieuw te bestellen. In dit geval moet de klant echter wel de nieuwe verzendkosten dragen.



KLACHTEN

Elke klant die een artikel op www.metalshop.nl heeft gekocht, heeft het recht om binnen 24 maanden na ontvangst van de goederen een klacht in te dienen in geval van een defect. De koper is verplicht de geleverde goederen onmiddellijk na ontvangst te controleren. Eventuele zichtbare gebreken of tekorten dienen binnen 3 werkdagen aan ons te worden gemeld. Elke klacht wordt binnen 30 dagen afgehandeld. Bij een terechte klacht vergoeden wij je dan de gemaakte kosten.

Vul dan ons klachtenformulier online in. Nadat wij je klacht hebben ontvangen, wordt deze gecontroleerd en nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op. Het is niet altijd nodig om het artikel naar ons terug te sturen, vaak zijn alleen de foto's van het betreffende artikel voldoende.

TRANSPORTSCHADE: als de goederen tijdens het transport zijn beschadigd, bewaar dan de verpakking (kartonnen doos) en binnenvulling, vul online ons klachtenformulier in en wacht op onze reactie.

  • Het klachtenformulier moet online worden ingevuld en moet een kopie van de factuur bevatten.
  • Als het artikel in een originele verpakking is geleverd, moet deze ook worden geretourneerd. Bewaar de verpakking dus!
  • Als deze regels niet worden nageleefd, zullen we het geld terugbetalen verminderd met de vervangingswaarde.

We nemen binnen 3 werkdagen per e-mail contact met je op om verdere stappen te bespreken. Wij verwerken alle klachten uiterlijk binnen 30 dagen.

  • Schade ontstaan ​​tijdens transport (de vervoerder is aansprakelijk voor deze schade).
  • Schade veroorzaakt door langdurig oneigenlijk gebruik en natuurlijke slijtage.
  • Schade veroorzaakt door onjuist of abnormaal gebruik door de gebruiker.
  • Schade door invloeden van buitenaf en ondeskundige behandeling.

Online geschillenbeslechting

Met ingang van 15 februari 2016 heeft de EU-Commissie een platform voor buitengerechtelijke geschillenbeslechting gecreëerd. Dit biedt consumenten de mogelijkheid om geschillen in verband met online bestellingen op te lossen zonder dat daarvoor een gerechtelijke procedure met rechtbanken en rechters nodig is. Deze geschillenbeslechtingsprocedure is bereikbaar via deze externe link.

Metalshop s.r.o. is niet verplicht tot en kan helaas niet onze deelname aanbieden aan een dergelijke alternatieve geschillenbeslechting voor buitengerechtelijke (niet-gerechtelijke) entiteiten. Als je een klacht hebt, neem dan contact met ons op via .

E-shop uitbater

METALSHOP.CZ, s.r.o.

Bystřice 174
739 95 Bystřice
Tsjechië
BTW nr: CZ28574699

Wees als eerste op de hoogte van onze speciale aanbiedingen en het laatste nieuws. Krijg 4€ korting op je eerste aankoop.