metalshop   /   Interview met Korej

Interview met Korej

Interview met Korej



Lees het interview met onze marketinganalist en luister naar zijn afspeellijst met zijn favoriete nummers!

        


Hey, kun je ons iets over jezelf vertellen en jezelf aan iedereen voorstellen?

Hey, ik ben Korej van Metalshop TV! Ook bekend als Honza - geboren in Český Těšín, woonde jarenlang in Praag en woon momenteel in Olomouc. Metalanalist voor de armen, verantwoordelijk voor Facebook, Instagram, Youtube en de verschillende marketingactiviteiten van Metalshop - om gehoord en gezien te worden :) Als ik niet aan het werk ben en niet naar metal luister op het werk, luister ik graag naar muziek in mijn vrije tijd - zoals metal.

Hoe lang luister je al naar metal en welke band heeft je ertoe aangezet?

Ik luister al bijna 20 jaar naar harde muziek! Ik kwam er voor het eerst mee in aanraking in 2003 door Linkin Park, daarna was het een kleine stap van hen naar Slipknot, en van Slipknot weer een kleine stap naar andere subgenres en bands, en dus naar wat je actief metal luisteren zou kunnen noemen.

En wat is nu je favoriete band? Iedereen heeft een favoriete band!

De ultieme favoriet zal (waarschijnlijk) altijd Slipknot zijn. Het is trouwens ook de band die mij op een bepaalde manier bij Metalshop heeft gebracht - ik maak al sinds 2005 een website over hen, en onze paden begonnen toen met Metalshop te kruisen (natuurlijk maar een beetje, ik was toen net klaar met de basisschool :)) Verder luister ik de laatste tijd behoorlijk veel naar Ghost, Gojira, Bring Me The Horizon, Architects, Orbit Culture... en nog veel meer!

Wat is jouw favoriete merk uit het Metalshop-assortiment? En waarom?

Van de merken is Killstar waarschijnlijk de beste. Metalshop zet bijna elke week nieuwe artikelen online, dus er is altijd wel wat te doen qua marketing! :) Ik heb ook spullen van Sullen en Hyraw in mijn kledingkast.

Wat was het beste optreden of festival dat je ooit hebt bezocht en waarom is dit je bijgebleven?

Het is praktisch onmogelijk om één evenement uit te pikken. Bijvoorbeeld, elke editie van Brutal is geweldig en ik kan er echt niet één "beste" uitkiezen. En van de concerten? Daar is het hetzelfde. Maar Slipknot in Praag in 2016 was heel speciaal - de eerste rij, een korte ontmoeting met de band en het verhaal hoe ik een ontmoeting met de band kocht voor een toen behoorlijk prijzige 280 euro, vervolgens het kaartje verloor in de tram tijdens een onverwachte ontmoeting met een conducteur en het opnieuw moest kopen. Nou, deze jeugdige belevenissen leidden tot... :)

Wees als eerste op de hoogte van onze speciale aanbiedingen en het laatste nieuws. Krijg 4€ korting op je eerste aankoop.